«دو ساعت بعد، مهرآباد» تحویل دفتر جشنواره شد

نسخه نهایی فیلم سینمایی «دو ساعت بعد، مهرآباد» به کارگردانی علیرضا فرید و تهیهکنندگی محمد احمدی طی چند روز گذشته تحویل دبیرخانه سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر شد.
مراحل پایانی فنی این فیلم سینمایی در استودیو روشنا انجام شده است. «دو ساعت بعد، مهرآباد» اولین فیلم بلند سینمایی علیرضا فرید است که در بخش نوعی تجربه سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر به نمایش در می آید. این فیلم روایت تازه ای دارد و بازیگران آن نیز بازیهای متفاوتی ارائه کرده اند.
در خلاصه داستان این فیلم آمده است: دو ساعت بعد، مهرآباد، عاشقانه ایست بی عاشق و حالا معشوق که همسرش را در سقوط هواپیما از دست داده از پس انزوائی خودخواسته با پرسشی عمیق روبروست که برای یافتن پاسخ می بایست سفری طولانی و پُرمعنا را در پیش گیرد. نشانه ها حکایتی دوگانه برایش فراهم می سازد که...
این فیلم در تهران، قشم، مسیر ریلی تهران ـ بندرعباس فیلمبرداری شده است . فیلمبرداری فیلم سینمایی «دو ساعت بعد، مهرآباد»» به نویسندگی و کارگردانی علیرضا فرید از روز بیستم تیر ماه در جزیره قشم آغاز شد و پس از سی روز در تهران به اتمام رسید
بخواب آروم عسل بانو ...... بخواب آروم و بی غصه ..... سکانس آخرت این نیست